Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
_AVRIL WESZLA DO STUDIA_
K s i ę g a

Książeczka Gośći
Wpisz się


Było tu 245975 osób


A r c h i w u m

2006
Grudzień
Październik
Sierpień
Czerwiec
Kwiecień



L i n k i

_Fotki Avril_
*A*
*B*
*C*
*D*
*E*
*F*
*G*
*H*
* I *
*J*
* K *
* L *
* L. *
* M *
* N *
* O *
* P *
* R *
* S *
_Inne bLoGi_
moj 2 bLoGaSeK-dodatki na bloga
_* _ * MoJ 2 bLoGuS o Avril * _ *_
_Oficjalna Stronka Avril_
Avril Lavigne
_Tapetki z Avril_
* 1 *
* 2 *
* 3 *
* 4 *
* 5 *
* 6 *
* 7 *
* 8 *
* 9 *
* 10 *
* 11 *
* 12 *
* 13 *
* 14 *
* 15 *



U l u b i e n i







O m n i e


Dodaj mnie do Ulubionych

Imie:Weronika
Wiek:17 latek
W wolnych chwilach:slucham muzyki,spotykam sie ze znajomymi,siedze przed kompem...




powered by blog4u.pl

_AVRIL WESZLA DO STUDIA_

Avril Lavigne rozpoczęła pracę nad nowym albumem.
Do studia Kanadyjka nie wejdzie jednak sama. Nad brzmieniem materiału czuwać będzie Rob Cavallo, znany ze współpracy z formacją Green Day, a także Butch Walker i Dr. Luke. Pierwszy z producentów odpowiedzialny będzie za ballady, drugi za popowe kawałki a ostatni za numery rockowe. Jak zapewnia wokalistka, w zestawie znajdzie się kilka piosenek miłosnych...











aaavril 11:12:59 22/10/2006 [Powrót] DaJ kOmCiA ;)



waaaaaaaaaaaa! c ma tite pupuce ki ne peu pas laimer????????? elle est mianifiquuueeee!!!!!!! ;)
avrilou 10:39:23 17/12/2006
| brak www IP: 213.103.205.215

Hej też bardzo lubie Avril Lavigne i kocham jej utwory :) Bardzo ją podziwiam za wytrwałoś itd. Bardzo podoba mi sie twój blog i postaram się go częściej odwiedzać i komentować :) dodałam cię również do ULUBIONYCH :) zajrzyj też do mnie jak możesz :*:* pzdr. i bussiole :*
bluue-4u 18:27:39 9/12/2006
| http://bluue-4u.blog4u.pl IP: zalogowany

całkiem fajowy blog ;]
i zajebiste fogi do stargania ;*
pozdro dla założycielki ;D
Basiulek :)) 23:00:44 24/11/2006
| brak www IP: 80.50.24.38

Av vwciąż na topie!! git laska! =D / EXTRA MUZA
Szprotka 22:53:00 24/11/2006
| brak www IP: 80.50.24.38

Świetny blog, ja osobiście też lubię Avril. Tylko szablonik mógłby być lepszy bo ten jest trochę nudny ale tak to spoko =P
CoCoS 18:02:40 17/11/2006
| brak www IP: 212.76.37.150

Świetny blog :) Uwielbiam Avril :) DOdaję CIę do ulubionych :*
Malutka 16:02:06 17/11/2006
| brak www IP: 83.21.128.225

Faajny blogasek :) weź udział w moim konkursie, masz duże szanse http://princess-dianka.blog4u.pl , zapraszam!
princess-dianka 18:33:36 12/11/2006
| brak www IP: 83.25.82.133

Emcia masz bardzo fajniuśnego Blogaska wpadnij do mnie na www.natia.blog4u.pl i www.kociaczki.blog4u.pl
Oleńka =) 12:58:26 27/10/2006
| brak www IP: 88.156.65.12

Heh fajny blog...szczerze nie lubie av, ale lubiałam ;P Wpadnij do mnie mój blog o the veronicas hehe..;] może będziemy się wymieniać komkami co new note?
the-veronicas-4ever 20:11:07 24/10/2006
| brak www IP: 83.27.218.157